۳ پاسخ

منم الان دومین روزه اون قسمت و پایین ترش درددد دارم ولی دردش پریودی نیست عضلانیه، میترسم برم بیمارستان الکی معاینه کنن و اعصابمو بهم بریزن فعلا وایسادم تا برم دکتر ببینم چی میگه...

من سر بارداری اولم از ۳۵هفته تا۳۷دردهای پریودی شدیدی داشتم
۸بار معابنه شدم گفتن درد ماهه
ان اس تی زیاد دادم اصلا درد زایمان نداشتم
بخاطر مصرف شیاف و قرصایی ک دکترم داده بود
دهانه رحمم محکم و سفت شده بود اما سر بچه دوتا انگشت با واژنم فاصله داشت
بذار خود دکترت معاینت کنه خیالت راحت بشه
هیچ‌اتفاقی نمیوفته ان اس تی‌بده حتما

اگه فک میکنی دردش نمیشه تحمل کنی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد