۸ پاسخ

انجام ندی بهتره..خب دیگه همه میدونن خانم بارداری.

به خاطر سلامتی خودت و بچه ات
انجام ندی بهتره

ن نکن بذار تموم شه بعد

میگن ۸ماهه باشی اشکالی نداره
اما دکلره و.. کلا خوب نیست

نکن اخه عروسی چه ارزشی داره
همه میدونن بارداری دیگه ادمه باردارم مو رنگ نمیکنه

از دکترت بپرس

انجام ندی بهتره ولی خب خاستیم انجام بدی توفضای باز باشه ک بوش نخوره یا گازش بگیره بهت

منم میخوام رنگ کنم البته برج ۱۱ تا اون موقع ۶ ماهم میشه.سعی میکنم ب ریشه نرسه.عروسی خواهرمه

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری