من که رنگ تیره امروز زدم فقط جلوی سرم رو
من ک ریسک نمیکنم سر این چیزا، چون رنگ مو و ناخن و مژه مهم تر از بچم نیستن😐ولی بازم هرجور خودت صلاح میدونی
میتونی بدون امونیاک استفاده کنی
با خیال راحت رنگ کن دکتر من گفت رنگ حتی دکلره ۲۸ هفته ب بعد مجازه☺️
یه هفته قبل زایمان رنگ کن الان نه هنوز
بدون امونیاک ن چرابدباشه من تو7ماهگی اینابودم دکترم گفت بدون امونیاک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.