۵ پاسخ

من که رنگ تیره امروز زدم فقط جلوی سرم رو

من ک ریسک نمیکنم سر این چیزا، چون رنگ مو و ناخن و مژه مهم تر از بچم نیستن😐ولی بازم هرجور خودت صلاح میدونی
میتونی بدون امونیاک استفاده کنی

با خیال راحت رنگ کن دکتر من گفت رنگ حتی دکلره ۲۸ هفته ب بعد مجازه☺️

یه هفته قبل زایمان رنگ کن الان نه هنوز

بدون امونیاک ن چرابدباشه من تو7ماهگی اینابودم دکترم گفت بدون امونیاک بزن

سوال های مرتبط

مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 ۸ ماهگی
مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی