از چندماهگی میتونم موهامو رنگ کنم؟

تصویر
۳ پاسخ

ماه آخر
من بارداری قبلی دو روز قبل زایمان آمبره بالیاژ کردم.

دکترم میگف نزنی بهتره

من از دکترم پرسیدم
گفت از سه ماه به بعد میتونی رنگ بدون آمونیاک و بدون دکلره برنی
منم سه چهار بار زدم‌چون ریشه هام خیلی سفیدن

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 مامان کیان و نیکان 🫀👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری