در زایمان زیرده ثانیه بایدباشه

۲ پاسخ

میگن بخاطرمعاینست قراره یک ساعت دیگه معاینه کنن ببینن کمی با زشدم ازدیشب یک سانتم تا کمی باز نشدم نمیتونن آمپول ف‌شاروبزنن

نه یک دقیقه هربار تقریبا طول میکشه

سوال های مرتبط