مامانا لباس چنددست بایدبذاریم‌توساک؟؟
سایز۰ و۱ بایدباشه؟؟

۷ پاسخ

بستگی ب وزن بچه داره . من تا چهل روز همون صفر و تنش میکردم تقریبا

من فقط دو دست صفر برداشتم

یک خیلی بزرگه ، اگه وزنش خوبه و زیاد چاق نیست دو دست صفر بردار . زیر ۴ کیلو

من هنوز نزاشتم ولی سه دست میزارم یه دست صفر یه دست یک بلوز شلواری و یه سرهمی فقط برای عکاسی چون برای نافش میگن سرهمی خوب نیس دستکش و کلاه و جوراب هم بزار

سایز صفر و یک بذار بیشتر سعی کن بلوز شلوار بذاری دکمه دار چون سرهمی شاید نذارن برای زمان ترخیص خواستی بذار

منم گیج شدم نمیدونم اصلا چی بردارم چی برندارم بااینکه اینحا کلی خونده بودم

من ۳ دست گذاشتم سایز ۰ بزار ۱ هم بزار من دو دست ۰ گذاشتم یه دست ۱

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد