خانما لکه بینی اوایل بارداري عادی؟🥺

۴ پاسخ

من این دارم چیه ؟لانه گزینی
چون قرص دوفامد میخورم

تصویر

خانمی شما لکه بینی داشتین چیکار کردین ،رفتین سونو یا اینکه شیاف استفاده کردین؟من هنوز سونو نرفتم سه قطره لکه خیلی کمرنگ قهوه ای داشتم

زیاد لکه بینی داری؟

نه عزیزم برو سونو شاید هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فریاد مامان فریاد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری