۷ پاسخ

من تیام رو دوس دارم چون اسم دخترمه
هرچند پشیمونم که اسم اسپرت انتخاب کردیم
البته اینم بگم طرفای ما تیام رو برا دختر میزاریم اما بعدا تو گهواره دیدم که اسم پسر هم تیام گذاشتن

نویان و تیام قشنگه😍

آراز

نویان

تیام😍

از بین اینا تیام

تیام
من خودم دوست دارم اما شوهرم میگه نه

سوال های مرتبط

مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری