سرغه میکنم میتونم از این شربت بخورم

تصویر
۵ پاسخ

لطفا نخور ضرر
دیفن ساده بخور

نخور عزیزم
عناب دم کن بخور

رو خودشم نوشته باردارا نخورن

این شربت آویشن و همه چی داره بعید می‌دونم ضرر نداشته باشه

من تو گوگل خواندم برای بارداری مضره

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری