سلام 😁کسی هست هفته ۶ الی ۷ ویار کنه ؟

۵ پاسخ

اره منم از غذاها بدم میاد یهو از بعضی چیزا خوشم میاد

بله عزیزم میشه اما سعی کن اگر چیز مناسب نیست درحدی که نفست آرومشه بخوری

من ک هنو هبچ علائمی ندادم جز لگن درد😂🤣فقط ضعف میکنم همین

من همش ترشی میخواستم

اره من همش قرمه و ترشی میخاسم

سوال های مرتبط

مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌وسوم بارداری