سلام سبد کالا رو ریختن
تب
استامینوفن

۵ پاسخ

برای دهک ۱ تا ۳ که تهت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستن ریختن
فکر کنم بعد از این واریز کنن

ریختن خیلی هاگرفتن

اين تب استامينوفن چيه؟

هنوز نریختن امشب اگه بریزن

میگن ریختن من رفتم استعلام گرفتم گفت نریختن

سوال های مرتبط