۷ پاسخ

برای منو نداد گفت آزاده

نه بیمه پوشش نمیده
ضیاعزیزی ۶۵۰سنو وزن میگیره
۴۰۰ سهذبعدی

نه آزاده کلا فکر کنم

من رفتم انجام دادم ازاده .بیمه تکمیلی هم فکر نکنم قبول کنن ولی یکی اومده بود گفت فاکتور بده شاید قبول کنن بیمه تکمیلی

شاید نسخه بنویسن بده

برای من که بیمه نداد

چند هفته میخوای بری سونو وزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری