خانوما چغندر ضرر داره؟؟

۴ پاسخ

زیاد نخوری بهتر چون هم باد داره و بچه اذیت میشه و هم قندش زیاده

اگه دیابت ندارین نه

باد داره فکر کنم زیاد نخور اذیت میشی

ن عزیزم ضرر نداره ولی در حد دوسه تا تیکه بخور چون قندش بالاس

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد