۵ پاسخ

من بچم میخنده ولی صدا نداره

بچه من یه ماه ۲۲ روزش هست هم گردن میگیره هم می‌خنده

نوزاد من الان یکم گرن میگیری ولی خیلی کوتاه نمتونه زیاد نگه داره اگه باهاش حرف بزنم به صورتم خیره میشه و لبخند میزنه و میخنده و اشیا رو دمبال میکنه و اینا
ولی قهقه بلند و اینا نه هنوز

اوه حالا زوده ۲ ماه به بعد

نوزاد حتما باید تا دوماهگی بخنده وگرنه خدا نکرده مشکل داره

سوال های مرتبط

مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی
مامان سپهر و دلسا❤️ مامان سپهر و دلسا❤️ ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🧿♥️ali مامان 🧿♥️ali ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 مامان 𝓐𝓲𝓶𝓪𝓱💗 ۳ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی