۷ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان بستری شدی

چی بهت سرم زدن؟ خوب شدی؟
منم درد دارم
🥲🥲🥲

یوبوست خیلی بده بگو برآن شیاف بزارن .

منم واس کاهش حرکت بستری بودم١هفته
ولی عین ی هفته یبس بودم فقط ی بارغذای اونجاروخوردم
مامانم بیچاره درس میکردمیاورد بیمارستان
اونجا ب پرستارا گفتم بهم شربت کارکن دادن
بعدش کمپوت گلابی خوردم اوک شدم

دور از جونت زایمان زودرس نیستی که

به دکترت بگو

چرا بستری شدی

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری