شاید به مقعدت فشاراومده خون ازت اومده
عزیزم اگه رنگ خون روشن و تازست و مطمنی از مقعد بوده اصلااا نترس از هموروییده یا داخلی داری یا بیرونی از داروخونه پماد یا از پزشکت مشورت بگیر اون بهت یسری پماد میده اوکی میشی
حتما برو دکتر
بخاطر یبوست یا هموروئید اگر خون از باسن نگران نباش
یبوست
بخاطر یبوسته
عزیزم شاید مشکل هموروئید داری
از مقعدت خون اومد اون بهت فشار اومد خون اومده ولی اگه واژنت اومد تو سن بارداری شما خطرناکه برو بیمارستان
مطمئنی از مقعد؟
زور زدی؟؟اگه زور زدی بخاطر زوره
یبوست یا بواسیر
یبوست نداشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.