وای حالت تهوع صبح گاهی من کی تموم میشه

۹ پاسخ

۱۸هفته

من همچنان حالت تهوع دارم مخصوصا اول صبح 🥴🤮

من صبحی بازم استفراغ کردم

معده ات شل شده.
اول صبح ها نصف یه موز بخور.
تا یکساعت هیچی نخور.
ماست و خیار و سردی زیاد نخور.
من اینطوری درست شدم

من ک بعضی وقتا وسط روز اخر شب دارم

تموم میشه
منم چند روزه خوب شدم خداروشکر
صبرکن یهویی میبینی خوب شدی

من‌همچنان‌حالت تهوع رو دارم

انشالله دیگه کم کم باید تموم بشه

تا دیدی تهوع داری به زورم شده یچیزی بخور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی