مامانا
برا تولد خودم کدوم کیک بهتره؟


بارداری ، شیردهی ،

تصویر
۸ پاسخ

من اون پاپیونی رو گرفتم ..اون پایبن سفیده هم قشنگه

تصویر

سفید

بستگی به لباسی که میخوای بپوشی
اگه بادکنک آرایی داری هم رنگ بادکنکات و ..‌.
ولی من خودم به شخصه صورتیه‌ رو انتخاب میکردم

صورتی

سمت چپ پایین خوبه
سفیده هم قشنگه

سلام سفید

این من خیلی خودم دوست داشتم

تصویر

همینقدر خوب میزنن؟
همش قشنگه بستگی به سلیقه خودت داره
سمت راستی خیلی شیکه

سوال های مرتبط

مامان مامان... صبا مامان مامان... صبا ۱۷ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان امیر سام❤️🧿 مامان امیر سام❤️🧿 ۹ ماهگی
مامان آقامَهدی مامان آقامَهدی ۱ سالگی
مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری