نظرتون راجب اسم نامیراچیه

۸ پاسخ

خوب نیس

اسمشو مامان بزرگ ها نمی تونن صدا کنن 🤣🤭🤭

خیلی قشنگ نیست عزیزم باز سلیقه خودتون مهمه

خوب نیست

هر کس سلیقه ای داره اما من نمی‌پسندم اینکه ی هرکی ازم بپرسه عه یعنی چی یا اینکه بخنده خوشم نمیاد احساس میکنم ی جور صفت فارسیه

با احترام من نمیپسندم🥰

معنیش چیه؟
اصلا حس خوبی به ادم نمیده شبیه اسم ها تو فیلم ارباب حلقه ها هست

اسم ایرانیه؟

سوال های مرتبط

ارغوان ارغوان قصد بارداری
Fa.m Fa.m قصد بارداری
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان رادمهر💕 مامان رادمهر💕 ۳ ماهگی
باران باران قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان شاهان کوچولو 🤴 مامان شاهان کوچولو 🤴 ۵ ماهگی
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری