۲ پاسخ

خانماقرص ضد بارداری خوب چیه

نمیدونم ولی در کل این قرص حتی توی حالت عادی هم قوی و غیر قابل تحمله بما که نمیساخت عوارض زیاد داره و سنگینه

سوال های مرتبط

مامان سید محمد حسین مامان سید محمد حسین ۱۴ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی