بسلامتی قلب تودلی منم تشکیل شده بود.
1404/9/16

تصویر
۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم مبارکه🤩 بتات چندبود رفتی واسه سونو؟

به سلامتیییی برامنم دعاکن
چندهفته ای خواهر؟؟؟

خداروشکرررر

انشاالله به سلامتی من شما باهمیم امروز رفتم سونو قلب خداشکر تشکیل شده بود

مبارک عزیزم شما چن هفته وچن روزتون بود که رفتین وطبق سونو چند هفته این؟

خدارو شکر عزیزم

خدااااروشکر😍😍😍 بسلامتی بغلش بگیری برای ماهم دعا کن

مبارک باشه عزیزدلم
بسلامتی🥰😍

خداروشکر عزیزم😍

خدارو شکر گلم برای منم دعا کن
هفته دیگه باید برم ❤️😊🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان فندوق🤍 مامان فندوق🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 هفته بیست‌ونهم بارداری