کیا روزای بارورین؟ و تو اقدام؟

۴ پاسخ

سلام خانما ی گپ برای خانمهای باردار واقدامی داریم خواستین بیاین ب ایدی@mandana477پیام بدین

یک هفته مونده برای بارداری

من تو اقدام هستم بعد تموم شدن پریودم میرم برا اقدام😅🤭

من امروز ۱۱ سیکلمه از دیشب اقدامو شروع کردم فردا هم میرم سونو ببینم فولیکول غالب دارم یا نه

سوال های مرتبط

مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد