ارده باشیره خرما توبارداری ضرری داره یانه

۹ پاسخ

والا من که کلا عاشق خرمام خیلی میخورم 😄

کم بخور چون گرمیه

منکه میخورم خیلیم دوست دارم نوش جونت فقط مراقب قندتم باش

نه نخور گرمیه و بعدشم خدا نکرده دچار دیابت بارداری نشی

صبح ها بخور اگ قند نداره

دارم میخورم و پیامتو میخونم😂

نه اتفاقا خیلی خوب و مقویه من صبحانه میخورم

بدم میاد از شیرینی جات و اطلاعی هم کسب نمیکنم راجبشون😂😂😂😂😂😂
تهش شیرینی خامه ای یا موچی برا اونم حرکت بچه اونم خیلی کم

من عاااشقشم ، همین اللنم دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی