۲ پاسخ

خانم بچه منم علائم بچه شما رو داره تایپک تون خوندم،،،ریه بچتون چطور شد؟؟؟ چکار کردید واسش؟؟

نه نگیر اگ لازم باشه خودش مینویسه حتی عکسم بگیری باز لازم باشه میگه من مینویسم دوباره ببر

سوال های مرتبط