برای ازمایش گلوکز چند ساعت ناتا بودید؟؟؟

۴ پاسخ

دیروز دادمش دیوونه شدم دوتا پودر داد کفتن بخور چهار بار خون گرفتن ازمممم😫😫😫

من ۱۲ ساعت ناشتا بودم.
بهم گفتن بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت ناشتا باش.

از ساعت دوازده شب هیچی نخوردم تا ساعت یازده صبح فقط همون محلول رو خورده بودم و چهار بار خون دادم

ده ساعت فکر کنم
من قند دو ساعته داشتم گفتن بهم هشت تا ده ساعت ناشتا

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری