سلام خانوما آیا ازمایش دیابت واجبه؟

۵ پاسخ

بله باید همه آزمایش ها رو انجام بدی .

بله واجبه

بلهههه

میتونی با شربت ازمایش بدی میتونی بگی، اگ دیابت داشته باشی برات بدون شربت فقط دو مرحله ای میگیرن قبل و بعد صبحانه

بله واجبه

سوال های مرتبط

مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری