بچها کمردرد خسلی شدید گرفتم فقط با دراز کشیدن خمب میشه طبیعیه ؟!؟!

۳ پاسخ

منم کمر درد دارم خیلی بده

بله منم همینم
گاهی فقط با نشستن و تکیه دادن گاهی هم فقط با دراز کشیدن خوب میشه

اره کارسنگین نکن

سوال های مرتبط

مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی