۳ پاسخ

وای من دارم میمرم از۸صبح درگیرم یهوتب

از همین تب شروع میشه

از الان استا بده یا هر ۴ساعت شیاف بده ... میره بالا کم کم پسر منم تب بدون علایم داشت ویروس بود

سوال های مرتبط