آبریزش بینی داره اذیتم میکنه

۳ پاسخ

چند هفته تشکیل قلب داده بود

یه برش پیاز بزار رو گاز تا بسوزه بعد بزار تو دوتا سوراخ بینیت و نفس عمیق بکش چند دقیقه اینکارو کنی ابریزشت بند میاد

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان شایان و شهرزاد مامان شایان و شهرزاد روزهای ابتدایی تولد