خانما لباسای نوزاد رو میشورین بعدش اتو میزنید؟

۸ پاسخ

من که اتو نزدم

آره بذار داخل یه تشت آب بریز ولی هواست باشه اونا که رنگ همن با هم بذار یه کم مایع بریز نمیخواد چنگ بزنی زیاد ولی قشنگ آب کش کن که اون مایع یه وقت نمونه مایع هم مخصوص لباس نوزاد باشه

شستم ولی اتو نه چروک نشدن اخه
بعد یا پاپیونی نگینی چیزی دارن یا کشی ان اتو بزنی خراب میشه وا میره

شستم وای اتو نزدم

اتو شاید نزنم ولی شستن اره حتما
حتی حوله و پتوش رو

اره حتما میشورم چون هزار نفر بهش دست زدن و ممکنه رو زمین افتاده باشه

اره من شستم اتو زدم

اره من هم شستم هم اتو زدم

سوال های مرتبط

مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی