لباس نوزاد رو میندازین تو لباسشوی یا با دست میشورین؟

۹ پاسخ

کثیف نیست که یکم توی لگن و با مایع خیس کن بعد هم ابکشی فقط اون گردو خاک ازش بره

با دست شستم

جدا از همه ی لباس ها با مایع مخصوص کودک بیست دقیقه شستشو ماشین

مینی واش میندازم

من لباسشویی مو ضوعفونی کردم و انداختم ماشین تو چن مرحله، امروز. خ خوب بود

با دست باید شست اونم با صابون اینا که قشنگ لکه و همه چی پاک شه

با دست یا مینی واش
با لباس بقیه نباید شسته بشه

مینی واش

مینی واش

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق🤰👼💞 مامان فندق🤰👼💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وششم بارداری