من اصلا با دست نمیشورم میندازم ماشین
من باردار بودم شانسم هم ماشین لباسشوییم سوخت هم جارو برقیم، لباسارو میدادم شوهرم میشست، جارو هم خودم میزدم خیلی سخت بود یکی دوبارم شوهزم پول اورد گف بریم ماشین لباسشویی بخریم من خسیسی کردم ک ن الا بلا برو طلا بخر😂😂تازه سه ماهه ماشین لباسشویی خریدیم
عزیزم اگر لباسشویی هم نمیتونی بگیری . از این لباسوشیی کوچیکا ۶ تومنی ها بگیر . اسمشون یادم نمیاد همونی ک برای بچه ها میخرن
من لباس کارهای شوهرمو آره با دست میشورم یه صندلی کوچولو دارم قشنگ روش میشینم بینش هم پا میشم راه میرم استراحت میکنم
من تا الان ک هفت ماهم هست شوهرم لباسارومیشوره
من میشورم گلم
این صندلی کوچیک ها هست رون بشین خیلی رو شکمت فشار نیاد
لباس نزار زیاد رو هم بشه کم کم بشور
شلوار لی اینا هم میتونی خیس کنی بعد پحن کنی رو کاشی حمام با لیف بشوری راحته
تازه هفته 21🫠🫠🫠🫠
من استراحت مطلقم ، دیروز ی تشت اب و مایع درست کردم همه رو گذاشتم توش بعد تو روشویی شستمشون
نه بابا من فقط لباس زیرای خودم وجورابام با دست میشورم بقیه رو بالباس شویی عزیزم
من کف حموم پهن میشم میشورم🤣
خدا نگیره ماشین لباسشویی
چرا تو ماشین نمیندازی؟
نه نمیتونم
من موقع باردار بودم آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.