۸ پاسخ

همون ترک بودن خیلی سخته تو اسم انتخاب کردن.هی میخوام هیراد یا هامین بذارم شوهرم میگ بد صدا میزنن یا گرشا رو گ رو ج صدا میزنن

دایان

ایلیار،آتا

نویان

بین اسم های ترکی به نظرم هاکان قشنگه

دومان خیلی خوبه ولی موقع صدا زدن یجوری میشه
مثلاً سلام دوماااان

من خودم آرسام گذاشتم ولی اسم ترکی بخوای دیار دومان آیهان اورهان آراز اوختای اینا هم قشنگع

من ترکم اسم کردی گذاشتم😂😂

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی