عزیزان فردا سونو تشکیل قلب دارم 🥹😍میشه برام دعا کنید ♥️

۹ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

منم فردا باید برم ایشالا که خوش خبر باشی برای منم دعا کن

بسلامتی عزیزم انشالله ضربان قلبشو میبینی

وای عزیزم ان شاالله که سالمه برای منم دعا کن

منم فردا باید برم سونو تشکیل قبل
انشالله با خبرهای خوب بیاییم

انشاالله صحیح و سالمه

انشالله چن هفته ای

انشالله به سلامتی توام برای ما دعا کن

ان شاءالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق نازم مامان فندوق نازم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری