۹ پاسخ

برای من ۵۰۰ و خوردی شد

من تو بیمارستان انجام دادم با بیمه ۲۱۱ تومن .

من که ازاد ۵۰۰ شد

مال من550شد

من دوبار رفتم سونو رشد 28هفته و ۳۴هفته
ی بارش کامل تر بود با طول سرویکس و اینا 850،بار دوم سونو معمولی بود فقط برسی رشد و چرخش بچه بود 550

وا چخبره ۳ تومن
من دیروز پرسیدم ۶۶۰ هزار

از من ۵۵۰ شد

واسه من یه تومن شد واسه هفته بعد وقت گرفتم

واسه من ۳ و خورده ای شد

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌ویکم بارداری