۱۲ پاسخ

منم خونه نشینم فقط هفته ای یکبار اسنپ میگرم ، میریم خونه مامانم

هوا کثیفه انکار یک پارچه سیاه کشیدن روشهر

اره هفته ای یکی دوبارمیریم پارک نیم یک ربع بازی میکنه

من‌پسرم‌فقط میره مدرسه با ماسک وگرنه اصلا نمیزارم بره بیرون فردا هم که تعطیل کردن

اره کم و بیش میریم ولی خب چون نمیشه مث قبل ببرمش بیرون عوضش شهر بازی های سرپوشیده و استخر مادر و کودک و خانه بازی میبرمش

پارک بخاطر آنفولانزا نمی‌برم....هوای آلوده جای ما نیست

صبح که هوا عالی بود بردمش پارک خلوت بود براش بازی هوش چین گرفتم بازی میکرد

منکه خونه نشینم

این آنفولانزا زیاد شده آدم می ترسه بره بیرون

نه فقط هر دو سه روز یبار میریم خونه مامانم

آره 😅😅

نمیریم خواهر

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان البرز مامان البرز ۴ سالگی
سلام سلام
امروز نشستم مفصل همه پیام ها و جواب ها و گفتگوها رو خوندم. چقدر چیزای زیادی بود برای یاد گرفتن. کاش بیشتر سوال و جواب کنیم. من به نظرم رسید در مورد یک موضوعی توضیح بدم بد نباشه.
کلمه خانواده اصلی، برای اشاره به خانواده زیستی غلطه. خانواده اصلی همون خانواده ایه که بچه رو بزرگ می کنه. که ممکنه خانواده زیستی باشه، ممکنه خانواده فرزندپذیر. بنابراین اگر به یک خانواده فرزندخوانده دار بگین، خانواده اصلیش... در واقع داریم میگیم که اصل رابطه ژنتیکیه و نه رابطه والد و فرزندیه تو.
یک غلط مشابه هم اینه که میگن، بچه خود خودت. برای اشاره به فرزند زیستی. نه!! فرزند خوانده هم بچه خود خود آدمه. حالا بچه آدم یا بچه زیستی آدمه یا بچه فرزندخوانده.
اگر از این دید به ماجرا نگاه کنیم مشخص میشه چرا این حرف درسته:
بچه بزرگ کردن، یک تعهده. یک تعهد که من مسئولیت پرورش کودک رو به عهده می گیرم. حالا این کودک ممکنه بچه زیستی ما باشه و ممکنه که فرزندخوانده ما. کسی که مسئولی رو قبول می کنه و درست انجامش میده والده. مادره یا پدره. آدم ها بابت زحمتی که برای اون بچه می کشن، حالا چه زیستی باشه چه فرزندخوانده، دوستش دارند. آدم ها برای عمر صرف کرده برای کودکشون عاشقش می شن. برای بیدارخوابی ها برای دنبالش دوودنها و برای هر چیزی. بنابراین والد اصلی همون کسیه که این کارها رو کرده. نه کسی که به هر دلیل نخواسته یا نتونسته این کارها رو برای بچه زیستیش بکنه.
به یک کسی که فرزندخوانده داره، نگین خانواده اصلیش، نگین بچه خودتم اگر بود، ... کلا این بچه بچه خودشونه و این خانواده هم خانواده اصلی بچه است.