بچه های شماهم به سختی می‌خوابند ؟

۹ پاسخ

اره خیلیییییی سخت

ازوقتی داره دندون در میاره اره

فقط شب ساعت نه نیم من نفس میکشم چون لامپ خاموش میکنم وقت خوابشو میدونه سینه دهنش میکنه تا ده خوابه

اخ دقیقن فقط تو گهوارع اونم با سرعت بالا تاب دادن و با جیغ لالایی خوندن شاید فرجی شد برا خوابیدنش😂

آره خیلی

نه.

خیلی

من که از خوابیدنش دلم خونه

سخت تر از سخت

سوال های مرتبط

مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 ۹ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی