سلام مامانا یه سوال کریر تا چند ماهگی استفاده میشه؟

۹ پاسخ

خیلی خوبه من تو ماشین استفاده میکنم چون بغل کردن سخته مسافت طولانی و پسرم رفلاکس داره بعد از شیر خوردن یذره میزارم داخل کریر خیلی کارآیی داشت برام

روش زده تا وزن ۸کیلو و قد ۶۶

اصلا به دردم نخورد امروز ک اسباب کشی داشتم انداختم بیرون

من هنوزم دارم استفاده میکنم برا بیرون

من تا الان استفاده کردم هنوزم برای تو ماشین استفاده میشه به درد من خیلی خورد

تا ۵ ماهگی، به عنوان صندلی ماشین

کریر معمولی تا ۸ ماهگیه ولی کاربردی نیس کریر مسافری بگیر عین تخته

من برا بیرون که بکارم نیومد فقط تو ماشین برام خیلی بدرد بخوره

اصلان به درد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان MohammadReza💙 مامان MohammadReza💙 ۱۷ ماهگی