خانوما کسی قند بارداری گرفته علائمش چیه

۴ پاسخ

مگه هنوز آزمایش نرفتی شما ؟

علائمی نداره اکثرا بیشتر مامانا توی آزمایش متوجه میشن

من...علامتی نداشتم هفته ۲۸ به بعد معلوم میشه تو ازمایش خون سه مرحله ایی..انسولین میزنم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری