۷ پاسخ

من کی تامی تایم بزارم؟
۴۰ روزشه

من میترسم
چطور بذارم ک خطرنداشته باشه

من میترسم بزارم
آخه یهو با صورت و دماغ میاد پایین

منظورت از این تشک بازی تامی تایم ها هست یا منظورت اینه با شکم بذاری رو زمین....که هردوش و حتی تشک بازی رو میشه از یه ماهگی به بعد از دوسه دیقه شروع کرد دیگه

من از بیست روزگیش گذاشتم از ۵ دیقه شروع کردم

هرچی بیشتر زودتر بهتر طولانی نزار تعداد زیاد تایم کم

از همون اول بزار
الانم تا هرچند دیقه راخته بزار خوبه براش

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی