۲ پاسخ

شیر خشک گرفتی برا بچت؟چی گرفتی؟

نفخ یا همون باد شکم .بچه بی قراری می‌کنه .دست و پا میزنه و پاهاش و تو شکمش جمع می‌کنه.دارو خیلی تاثیر نداره و بیشتر از هرچیزی بغل ارومش می‌کنه

سوال های مرتبط