سلام
خانوما برای انقباضی ک دارید چکار کردید؟

۴ پاسخ

منم تو هفته ۱۹انقباض گرفتم خیلی مواظب باش الان دارو چی میخوری

گلم مطمئنی انقباضه میتونی بگی چطوریه درد داری یانه

سلام عزیزم مطمئنی انقباضه ؟

برو دکتر دارو میده خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میران🩵 مامان میران🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری