خانما تا کی وقت هست جنین لگت بزنه تا چند هفته

۵ پاسخ

میگن تا ۲۳و ۲۴
من از ۱۶ هفته حس کردم الان که باز زلزله ای لگد میزنه خیلی واضح شکمم بالا پایین میشع😂🤦🏻‍♀️ استرس به خودت نده تا ۲۴ هفته حس میکنی شایدم زود تر

اخی عزیزم نگران نباش استرس به خودت نده
بهداشت همیشه جز استرس دادن چیزی بلد نیستن اصل دکترت عزیزم
چیز شیرین بخور سمت چپ بخواب اصلا استرس نده به خودت دیر نشده جا داره

من ۲۴ اخراش حس کردم براشماهنوز فک کنم زود باشه

میگن اگ بارداری دوم باش معمولا از هفته ۱۶ شروع میش کم ولی اگ دوم از ۲۰ الی ۲۲ هفته شروع میش نگران نباش اگ هنوز حسش نکردی

۲۳ هفتع

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی