۵ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره نینی پسره عددش پایینتر از یکه

از من ۰.۳۲ اینقدر ترسوندن‌منو هنوزم تالحظه زایمان میترسم ،سلفری دادم گفتن باید آمینوسنتز بشی و ....

پاپ اسمیره ازمایش

نه پایین نیست خوبه

نه گلم خوبه بچتون پسره ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی