تیروییدت ۲۰۰۰ بوده ؟؟
۲۰۰۰؟مگه میشه اشتباه نمیکنی؟
برای من ده هست میگن خیلی بالا
ولی حتما برو متخصص بهت دارو میده درست میشی
من همون ماه اول یا دوم ازمایشای اولیه دادم کمکاری داشتم با قرص کنترل میشد تو بارداری
من تیروئید بارداری گرفتم ولی کم کاره
قرصشو مصرف میکنم
پیش متخصص غدد برو
من کمکاری دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.