۵ پاسخ

تیروییدت ۲۰۰۰ بوده ؟؟

۲۰۰۰؟مگه میشه اشتباه نمیکنی؟
برای من ده هست میگن خیلی بالا
ولی حتما برو متخصص بهت دارو میده درست میشی

من همون ماه اول یا دوم ازمایشای اولیه دادم کمکاری داشتم با قرص کنترل میشد تو بارداری

من تیروئید بارداری گرفتم ولی کم کاره
قرصشو مصرف میکنم
پیش متخصص غدد برو

من کمکاری دارم

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری