۲ پاسخ

۱۳ ماهشه دیگ عزیزم از زمان نفخ و کولیکش گذشته از ۱سال ب بعد هر چیزی ک خودت میخوری باید بدی بچه نفخ هم کرد ب راحتی خودش میتونه باد شکمشو خالی کنه ۱ ماهش نیس ک بگی نمیتونه

اگه نفخ کرد نبات داغ بده نمیشه چیزیو کلا ندی که دیگه بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶🏻❤️ مامان پسرم 👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی