۷ پاسخ

دوست عزیزم این موضوع ها به نظرم خیلی مهمه
بهتره به جای اینکه نظر مامان ها رو بپرسی مستقیم از دکترت بپرسی و کاریو بکنی که اون میگه
چون با توجه به شرایط تو و ازمایش هات دکترت میتونه بگه هنوز ادامه بده یا قطع کن

به من که گفت ادامه بده

من ۱۲هفته دکترم قطع کرد مکمل جدید بهم داد البته داخلش اسید فولیک هم داره

من دکترم قطع کرد و مکمل های جدید داد بهم

من ک قطع کردم

از دکترت بپرس

من سونو آنومالی رفتم بعد که بردم پیش دکتر دارو هامو عوض کرد به نظرم بخور هنوز

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری