۴ پاسخ

من از این مدل دارم ولی ۴ سال پیش خریدمش

من مدل پرتابل خریدم. اخه برقی باید کنار پریز بشینی تا شیر بدوشه و تموم بشه. خودم ترجیحم پرتابل بود که شارژ میشه و میزاری تو سوتین تا شیر بدوشه و راحت به کارات میرسی

میگن خوب نیس دستی خوبه

من نگرفتم ک ولی چند نفر گرفتن داخلش تک هستش قیمتشم 4 خورده ای بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👑ایلیا👑 مامان 👑ایلیا👑 ۱ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری