وقتی شیر راحت میومد تو دهنش هز شیشه شیر دیگه سینمو نگرفت
بنظر من نگیری بهتر مگه چقد تو حموم میمونی اول سیرش کن بعد برو حموم من سر بچه اولم دوتای بعدی شیشه شیرم نگرفتم اصلا
ببین کلا شیر دوش اینجوریه ک یکی در میون یا دوبار در میون باید سینتو بدی بچه بخوره
من یکی از آشناها تعریف میکرد میگفت بچش فقط توی بیمارستان سینشو گرفت وقتی اومد خونه دیگه نخورد
حتی یکی دو روز هم بهش هیچی ندادن گفتن گشنه بشه میخوره ولی فایده نداشت
رفت بهترین مارک شیر دوش برقی رو گرفت ولی بعد از ۳ ماه شیرش خشک شد
کلا مکیدن توسط دهان بچست ک باعث میشه شیر بیاد توی سینه و لا غیر
اصلا هم گول تبلیغاتو نخور ب نظرم
دستی نخر
آره خواهر شوهرم داشت خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.