خانوما شما هم ب اینک بچه چه شکلی میشه فکر میکنید؟

۹ پاسخ

من که پسرم کپ باشه 🤣🤣🤣🤣🤣

فعلا درگیر اینم دخمله یا پسر🥹

برای بارداری اولم سر دخترم اره خیییلی فک میکردم

اره منم

زیاااد

من فقط ب اینکه سالم باشه فکر میکنم

اره خیلی من دیروز رفتم سونو هعی فیلم سونو میبینم عکس سونو میبینم و هعی میگم یعنی شبیه کی میشه

از خدا بزرگ و مهربونم میخوام
به خودم و باباش و خانواده خودم بره
خدایا لطفاً لطفاً لطفاً

واسه پسرام خیلی مشتاق بودم لحظه شماری میکردم. ک بدنیا بیان اما ب این بچه هیچ حسی ندارم اصلا برام مهم نیست در واقع

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد